fredag, februari 23, 2007

Fredag = Jeansdag

*fuck vilken ful gul färg. *hehe*

Japp och det är sååå underbart.

Får ha jeans på mig idag. Inte visste jag att man kunde sakna ett par byxor så mycket.
Hela veckan kort (känns numera som att veckan bara har 3 dagar) längtar jag tills jag får ha på mig mina jeans.

Har ett par nya oxå som jag skulle vilja ha, Problemet är bara att jag inte har lagt upp dom.Och jag funderar på om jag verkligen kan ha dom så långa som dom är i dags läget.

Sitter oxå och överväger om jag ska ta och klippa av dom. RISKEN finns ju att jag klipper dom alldeles för korta...
Och det är det inte värt.

Ikväll ska jag hem till Lina. Petras lilla syster yster och dricka och tjöta lit.
Petra och jag har pratat ett tag om att gå ut och bärsa och ta ett par öl eller så.
Men vi sticker till hennes lilla syster istället.*mys det me*

Imorgon ska vi iväg och träffa dom vi köpta huset av.Och så iväg en stund till stenungsund. Var nåt vi skulle göra där. Minns inte riktigt vad.

Ikväll /edftermiddag kommer tjejerna från sholas klass hit oxå. Stannar väl till ca 19, dom ska ha lite mys kväll. Innan vi flyttar.
Sen gör vi om det när vi kommer till det stora rummet. ;0)

0 kommentarer: