tisdag, juli 24, 2007

Jaha.

Det var väl trevligt.
Så har man fått foglossning oxå.
Fick gå hem tidigare från jobbet då jag hade/ har sådan värk i ryggen och höfterna.
Har känt utav det lite i förra veckan men ignorerat det.
I Söndags brast det totalt.
Och måndag var ännu värre.

Så idag blir det till att snällt stanna hemma.
Får se hur det blir med dom sista 3 dagarna som är kvar av jobbet nu men jag hoppas på att det släpper lite så jag kan gå och jobba igen.

Inte alls roligt. Blir så irriterad.
Mycket som kan göra en irriterad. Men det är väl bara att inse hur läget är och ta det som det kommer.

Hade en underbar pratstund med Musslan i helgen.
UNDERBART med vänner som bryr sig.
Musslan är en av dom som jag vet verkligen ställer upp.
Känns skönt.
Och lika skönt är det att veta att jag gör det samma för henne.
Hoppas på att kunna fixa så vi kan hälsa på hos henne eller dom hos oss snart.

Lördag hoppas jag blir en bra dag. Och att vi kommer iväg till Borås.
Ska handla tyger till diverse saker.
Vill hitta nåt super snyggt!! =0)

0 kommentarer: