söndag, juli 22, 2007

Vi har blivit med...

BARNVAGN =0)

Hittade en barnvagn i en tidning som jag kände att jag bara VAR tvungen att se..
Åkte runt till dom olika butikerna i Göteborg som skulle ha den men överallt var den slut eller så hade dom tagit bort den ur sortimentet.

Var med J, A-K och V under gårdagen och medans vi var med dom satt jag och tittade i tidningen.
Letade efter närmaste ställe/stad där dom hade den.

KUNGSBACKA låg närmast.
Ringde till dom och förhörde mig om att dom hade den kvar och man kunde komma och klämma å känna på den.
DET hade dom och vi var så välkomna så...

Lämnade S med J, A-K och V. Och stack iväg.
Väl där fick vi se den. Klämde och kände utav bara H-sike... ;0)

Hade funnit helt rätt vagn.
Snackade oss samman lite och beslutade att det var den vi skulle ha.
Sa till kvinnan som hjälpte oss att vi ville ha den/beställa den.
Och sen vart det klart.
Betalade handpening för den och den kommer till affären på tors-fredag i veckan som kommer nu.

Sååå glad!!!
Snyggve vagn.
Helt plötsligt när vi stod där och betalade för den så kändes allt så himla riktigt. Att det här är inte ett spratt. Vi kommer att bli en till..

Visst kändes det mer på riktigt när vi gjorde UL:et men endå så avlägset.

Den är såå jävla snygg *flinar*
Och ett otroligt bra pris för denna vagn.
Idag ska här pillas och donas.
K ska hem till J och A-K med shola och hjälpa dom i sin trädgård.
Jag stannar hemma idag, ska byta säng kläder och fixa lite här hemma inför veckan.
Jobbar 1 vecka till sen är det färdigt. Då kan jag koncentrera mig på hemmet, S och knotten.

Tanken är väl att vi ska åka till Borås en av dagarna här nu oxå. Köpa lite tyger osv.
Ska sy åkpåse, skötväska, amningskudde och dylikt själv.
I Borås har dom Affär`n som är svin billiga på tyger.

J och A-K ville följa med, ska se om vi kan få våra scheman och dagar att passa ihop.
Semestern e ju snart slut för K och jag vill hitta på nåt själv med honom oxå.
Så vi får se.

0 kommentarer: