måndag, augusti 20, 2007

Nyvaken.

Höhö. Jag har sovit längre än vanligt. ;0)
Vart vaken en kvart eller så. Trodde kl var runt 5 när jag vaknade men icke.

Helgen har vart mys.
Hemma och kosat oss, lördag kväll åkte vi iväg till triumf glass butiken och mumsade glass. Sen iväg och övningskörde en liten stund.
Gårdagen bestod av snack med musslan och maria. en stund med vardera flikka.
Härligt härligt.

Håller tummarna för musslan idag. DIG ringer jag runt 13 tiden...
På kvällen kom älsklingens familj på middag.
Satt på altanen nästan hela kvällen, rökte vattenpipa och snackade,.

Efter maten kollade vi lite på film.
"Jag e inte bitter"- bred norrländskdialekt, med robet gustavsson...
Har inte skrattat så mycket på länge.Han e såå jävla rolig , men äcklig.. =0)

IDag får vi se vad som hittas på.
Kanske blir en tur till stan med Shola. Om jag orkar och klarar av det, Men det märker vi väl på vägen om inte annat...

Sy lite på mina projekt oxå.
Sen blir det nog mest att slappa tror jag =0)

0 kommentarer: