torsdag, september 27, 2007

Kanellängder.

Har jag vart duktig och gjort idag.
Lovade älsklingen att jag skulle baka en dag här så han kunde få med sig fikabröd till jobbet under veckan.

Efter att ha sovit bort nästan hela dagen så tog jag mig i kragen och satte igång.
Nu står det 2 längder och doftar ljuvligt i köket.
Har under veckan pysslat lite med badrum och förråd.
Förrådet börjar att se ljusare ut och förhoppningsvis så är vi klara i helgen med det.

Då ska där finnas plats för både sholas nya cykel och barnvagn där inne.

Har haft kul med www.facebook.com under veckan oxå.
Jäklar så mycket folk man hitta där inne som man har någon knytning till.
Massa gamla klasskompisar som hänger där =0)

Sitter ju även en del på fl och läser trådar. Deltar i vissa, skumläser andra.

Madelen frågan är en länk som jag följer..

Är inne och läser dagligen,, men usch säger jag bara.
Har vart helt hundra på sen början att det är ett nytt bobby fall.
Men börjar bli mer och mer osäker.
Känns som att alla "bevis" inte är bevis endå utan ett försök till att sätta dit föräldrarna för att dom inte lyckats sköta sitt jobb ordentligt... *suckar*

Eller vad tror ni??
Känns dock som ett ganska hopplöst fall.
Lillflickan återfås nog inte i levande skick.
Hoppas ju att hon hittas levande och oskadd.
MEN
hur stor är chansen till det efter drygt 5 månader???


Nu bökar knott i magen och jag ska ta hand om mina kanellängder...
Kanske smaka en bit eller 5 bara för att vara säker på att dom duger ;0)

0 kommentarer: