lördag, september 08, 2007

Liseberg.

Skulle vi gått på idag.
Men beslöt oss igår för att överraska shola efter skolan med att bara åka dit. =0)

Snacka om att hon blev glad!!
Väl där satt det hur många fjortisar utanför som helst.
Håkan Hellström hade visst spelning på kvällen och alla hysteriska människor var
där för att få bra platser..
tur för oss kan jag väl säga. För dom stod hela eftermiddagen på sina platser framför scenen.
Och vi åkte...
Eller shola och Kamran åkte. Jag tittade på.
Skönt var det. Är ju inte så där jätte mycket för att åka så jag nöjt mer av tittandet och vinkandet.

Kändes dock ORDENTLIGT i kroppen i går kväll att jag gått alldeles för mycket.
Och idag blir det till att vila.
Ta och slänga mig i soffan om en stund. Eventuellt knapra lite panodil först kanske.
Ska känna efter först.

Kul var det iallefall.
Lite folk, inga hysteriska köer.
Alla tog det lugnt och sansat.
Härligt ,Härligt!!

Ska kolla hur min vecka ser ut nu som kommer. Har jag tur och ledigt på onsdag så bär det antagligen av till Ullared igen.
Men vi får se.

Köpa det sista till knott och kanske uppdatera julsakerna här hemma.
Eventuellt lite julklappsinköp oxå.
Men som sagt. Kolla veckan först kanske.


0 kommentarer: