lördag, september 01, 2007

Lördag..

Vaknade senare än vanligt idag.
Musslan är på skolan.
Shola ligger och "vilar" i behas rum.
Henkeman sover. Tror jag iallefal.

Kaffe och data en stund för mig,.
Imorgon är det dags att åka hem och kosa med mannen min,
Saknar honom något oerhört mycket.

Och katterna våra.. Mina gisar.
Snacka om att dom kommer vara såå arga när jag kommer hem.
Ignorera mig totalt har jag en känsla utav..

Får ta det,. Locka och muta med en massa godis så blir dom nog glada.
Här är det höst,Herregud detta året har ju vart super skumt.
Inte alls någon ordning på årstiderna. DET stör mig.

Älskar ju hösten så det är inte det, men man hade väl gärna fått njuta lite mer av sommaren och värmen som skall vara...
Men men... Sopsortera så ska vi nog kunna vända på steken =0)

Köpte nya stövlar till shola igår och en underbar kofta. Såå läcker. Och som jag hade hoppats så ÄLSKAR hon det...
Skönt att slippa åka till stan igen och byta.

Nää kaffe påfyllning.

0 kommentarer: