onsdag, oktober 10, 2007

Sammandragningar.

Jo men tjena. Måste vart det jag kände av igår.
Var ute på kvällen med min tråd på familjeliv.
En massa gravida tjejer i alla dess former och storlekar =0)

Mycket roligt.
Enda var då att jag av och till fick hårdare mensvärk på ett sätt som jag inte haft innan.
Efter samtal med Anette så slog det mig att det måste vara sammandragningar som jag känt av.

Är ju inte alls haj på det här ;0)
Men idag ska jag ta upp det med barnmorskan som jag skall till så får vi se vad hon säger.

Gårdagen- trevligt samtal med petra *hehe* vad satt vi.. Närmare 2 timmar kanske. =0P
Betsade byrån och fixade med blommorna på. Ska göra sista lådan idag och sen betsa den en sista gång sedan skall den vara klar.

Älsklingen tyckte att det blev skitsnygg. DÅ är den endå inte färdig.
Lägger ut bild på den på min pyssel sida sedan. Eftersom jag inte lyckas lägga in bilder här så får det bli på andra bloggen istället.

Nu ska jag fixa matsäck till shola. Utflykt med klassen och sedan klä på oss. Båda ska iväg tidigt idag..

0 kommentarer: