torsdag, januari 24, 2008

Äntligen

Har jag fått tummen ur att börja röja i sholas rum innan ommålningen.
Sorterat ut sådant som mest ligger och ingen använder.
Ställt ut allt i hallen så när gubben kommer hem skall det upp på vinden med en massa annat bröte.
Bland annat jullådorna.

Håller på och ska börja kika runt efter ett nytt mindre skrivbord till Shola.
Det hon har är så jädrans stort.
Så nåt mindre smidigare är väl på ingång hoppas jag.

Milton ligger och sover i sitt rum.
Har precis ätit och fick fortsätta tuppluren där så att jag har lättare koll på honom medans jag städar där uppe.

Plockat ner julgardinerna i dotterns rum är gjort oxå =0)
Bättre sent än aldrig!

Nää om man ska ta och äta lite.
Hungern som jag hade under graviditeten sitter fortfarande i..
Men den gör underverk. Vägde mig för ca 1 - 1½ vecka sedan och låg då minus nästan 8 kilo.
Mot vad jag gjorde när jag blev gravid..
Skönt är det.

0 kommentarer: