tisdag, februari 26, 2008

Bokrean

Startar idag.
Ska till Coop med mamman min och Milton. Fick hem ett reklamblad att dom oxå har bokrea.
Dessutom har dom Sholas favorit serie där till en riktigt billig peng per bok.
Utmärkt födelsedagspresent som packas undan tills det är dags.
Även Kamran hittade böcker av en författare som han tycker om och vill ha mer av.
Får se vad jag hittar till mig och eventuellt böcker till Milton.

Ska även kolla på ett planteringsbord, som jag såg redan förra sommaren men aldrig köpte.
Nu har Rusta ett liknande för 149kr så vi får se om Coop är lika billiga för då kanske jag släpar hem det idag och börjar fixa min balkong.

Älsklingen ska en snabbis förbi Ullared idag är det tänkt.
Är i desperat behov av våtservetter och annat till Milton.
Får se vad han kommer hem med.
Senare i vår blir det en tur för oss alla ner igen.
Vårkläder och annat som skall införskaffas.
Milton mannen växer ju som ogräs.
Numera är det strl 68 som klär honom bäst.
Känns jätte skumt då Shola var ca 1 år när 68 passade henne.

Sitter och väntar på ett paket från countrystyle.se
Vet inte vad dom sysslar med.
Får väl se om det behagar dyka upp här snart.

Nu ska jag passa på och ta hand om disk och stoppa en tvätt i maskinen.
Tog fram mig en pensel för en stund sedan och började målningen av våra hyllor som ska upp i grovköket.
När allt är färdig står denna låda på önskelistan.



















Hur snygg är den inte då!!







Funderar även på att önska mig en ny matta till grovköket,
-detta fina lilla bord och stolar till framsidan på huset och en riktigt varm och underbar vår och sommar.


______________________________________________________

Hemma igen efter en tur ute med mamman och Milton.
Lagat Langos som Shola beställt till middag.
Riktigt mumsigt.

Lite böcker blev det köpt idag.
Födelsedagspresent till Shola, lite böcker till både Kamran och Milton.
Hittade även gortex kängor till Milton och sommarskor, 75 kr för båda 2...
Billigt och bra.
Visade skorna för Shola och hon ville ha likadana kängor som lillebror. Så imorgon blir det till att åka till Coop igen med Shola för att se om vi hittar likadana eller liknande till henne.

Nu blir det förhoppningsvis till att glana lite på bygglov, byta om på Milton mannen, kanske till och med hinna med en matning. Sen är det vila som gäller.
Var uppe innan tuppen idag tror jag. 4:30. Inte illa pinkat.
Och jag är fortfarande vaken.

Kors i taket!!

0 kommentarer: