måndag, februari 25, 2008

Borta bra men Hemma

Bästigast!!

Nu är bröllop och stök över.
Underbart vackert var det.
Musslan såg ut som en liten docka.
Tårarna bara sprutade kan jag meddela.

Roligast under allt (förlåt musslan) var när musslan skulle säga sin del under vigseln och börjar flabba. ;0)
Ett riktigt hysteriskratt, som aldrig verkade ta slut.
Henrik såg riktigt rädd ut ett tag.
Men allt gick bra, och dom blev självklart Man och Fru efter ett tag.

På morgonen (söndag) såg jag att jag fått ett sms av Petra med familj.
Tillökningen hade kommit.
En tös!!
Precis som dom trodde.
Grattis vännen min.
Längtar efter att få prata med dig när allt lugnat sig en smula för er.
Njut på nu.

pssst
.
låt pappa gör massa nu, sen jobbar ju han och du har inte samma möjlighet till vila.

Idag får vi se vad vi hittar på.
Shola ska ju till skolan, jag funderar på att ta en tur till stan med Milton.
Imorgon ska jag och mor min på bokrea
- då köps det en massa böcker.
Funderar på om jag ska kika efter ett planteringsbord och sen fixa min balkong, innan våren är här.

Kanske ta och försöka plantera ut mina lökar som jag köpt oxå.
Och se om det blir nåt av dom!!

Nää ut och ta en cigg, sen ska Shola upp om hon ska hinna.

0 kommentarer: