måndag, februari 04, 2008

Helgen

Nu har helgen passerat och det är måndag "morgon" igen.
Har hållt på att röja lite här under morgonen.
Milton har en sov dag, inte många minuter han har varit vaken idag.

Helgen gick åt till att åka en tur till Ikea och handla förvarings system, Hylla till hallen som så småning om kommer att bli utbytt till en byrå. Och lite annat smått och gott.
Hem och började sätta upp förvaringsystemet, dock var det så dåligt väder att vi inte kunde bli klara, men första steget är gjort iallefall.

Har även under helgen hunnit måla färdigt första väggen i Sholas rum, fått upp en ny taklampa då hon ville ha en likadan som lillebror, även börjat möblera om lite i hennes rum.

Nästa projekt under veckan blir väl till att måla vägg nummer 2 svart oxå.
Kanske ta en dag oxå och åka iväg med Shola så hon får välja ut en röd färg som resterande väggar ska ha.

Tvätten går för fullt, lika så spisen då jag håller på med långkok till middagen.
Maria skall antagligen komma hit idag oxå, så det kan vara skönt att ha det mesta gjort när hon kommer så slipper jag hålla på att joxa med annat.
Ta en tur till affären kanske man skall försöka sig på idag me.
Får se hur det blir med den saken. Kanske tar det om jag ska ner och möta Maria vid bussen.

Nä fortsätta med städet kanske och ta mig min ny bryggda kopp med kaffe.

0 kommentarer: