onsdag, februari 06, 2008

Så Typiskt

Maria är ju i Göteborg.
Skulle träffat henne i Måndags, men när jag pratade med henne var hon snorförkyld.
Bestämde istället att hon skulle komma till oss idag istället.
Men skulle höras av på Tisdagskvällen först.

Snackade med henne igår kväll och hon var febrig och frusen.
Så typiskt.

Inte nog med det, i natt vaknar jag av att min lille kille är väldigt kinkig och vill inte alls äta som han brukar.
Känner på honom och han var glödhet.Bara till att gå upp och ta tempen på honom.
38,4 hade han. Feber.

Stackarn.
Ringde sjukvårdsupplysningen och dom sa vad vi borde göra och när vi bör åka in.
Hade inte febern försvunnit idag så skulle vi träffa en läkare.
Så jag får väl sätta mig och ringa runt.
Se var vi kan åka med Knotten.

Så nu får vi avvakta tills både Milton och Maria är friska innan vi kan träffas.
Tur att hon stannar 2 veckor, annars hade det vart kört..

Nu ska jag upp och väcka Shola lolla.
Se hur hon reagerar angående att Maria inte kommer.

0 kommentarer: