tisdag, april 22, 2008

Hade ju lovat bilder...

På vårat grovkök när allt var klart.
Här kommer nu bilder.
Tyvärr inte på allt som är klart, utan att jag får börja om från början.











I natt har nämligen våra 3 monster katter (antar att det är dom) säkerligen jagat runt på nåt i huset. Och kom slutligen till grovköket.
Där dom lekt på hyllorna och allt har ramlat i backen.

Så morgonen här består utav att plocka upp, rengöra och sätta upp på nytt igen.
Ja ja, måste ju göras. Kul är det definitivt inte.

Efter skolan igår kom Shola hem och mådde illa.
Hon hade på morgonen nämnt att hon inte mådde toppen,
eftersom hon inte spytt eller hade feber då fick hon snällt gå iväg.
Kom hem och hann duscha, få lite i magen och sen kom det.

Magsjukan har kommit hem till oss.
Så stora tjejen är hemma med mig och Milton idag.
Har dock inte spytt något mer i natt så förhoppningsvis är det över, men för säkerhets skull är hon hemma, ev blir det inget föräldrar möte ikväll, inte för mig iallefall.

Tillbaka till grovköket som behöver min hjälp.

_______________________________________________________________

http://www.youtube.com/watch?v=zqe3A-zQhzU&feature=related

Ta fram näsdukarna och njut.
Herregud. Går inte att sluta titta på honom.
Ju fler gånger man tittar destomer gråter man..

1 kommentarer:

Petra sa...

Jasså, vad ska vi göra på Lördag? :-)
Funderar på om jag berättat... hmmm... Tror dock inte det.
Berätta vad du vet. :-)
Kram Petra