lördag, maj 03, 2008

Mina tankar går till min underbara väninna som förlorade sin mamma för några dagar sedan.
Jag tänker på dig vännen.
Vill ringa och prata med dig. Kunna finnas där för dig. Men känns som att jag för tillfället skulle vara mer i vägen än göra nytta.
Jag låter dig höra av dig när du känner att du vill och orkar.
Men jag finns här.. I vått och tort.

_____________________________________________________
Födelsedagen gick som smort. Shola har nog aldrig haft en så rolig födelsedag ever...
Skramla ihop en massa pengar 1050 slutade det på. Räcker ju både till laptop och ett par heelers.
Så skruttan är nog väldans nöjd.

Natten mellan torsdag och fredag blev både jag och Milton mannen sjuka..
Milton åkte på rännesketa (utav bara helsike) och 39 graders feber.
Och jag illamående och frossa. Spyningarna kom i går eftermiddag.Ett toalettbesök - Sen var det lungt..

Illamåendet sitter fortfarande i men jag känner mig bättre.
Har fått avboka allt för helgen. Skulle ju haft vänner som kom från jönköping idag men det känns inte rättvist att låtsas som att vi är friska.
S blev jätte besviken och tycker att det är lillebrors fel - han blev sjuk först och smittade dig mamma- Om inte du blivit sjuk kunde dom ha kommit...

Vad svarar man på det då??



0 kommentarer: