fredag, september 26, 2008



Bussolycka


På väg hem idag kör det ut en galning framför bussen som jag och M befinner oss på.
En som försökte chansa och hinna över vägen innan bussen kommer för nära.
Hade inte han som körde bilen bromsat mitt i vägen hade vi hunnit.

Det var så otroligt nära att vi krockade på riktigt.
Busschaffören fick ställa sig på bromsen.
Alla flög.

M höll på att flyga ur vagnen, Jag höll dock emot så pass mycket att jag lyckades hålla hans vagn på plats, Men skadade handen istället.

Hellre det än att mitt älskade barn far illa.
Tårarna bara rann ner för kinderna på mig när jag förstått vad som hänt. Och framför allt vad som hade kunnat hända om det ville sig riktigt illa.

Skakis en stund efter men nu mår vi nog bättre.

_________________________________________________________

Ska nu sätta batterier på laddning så att jag äntligen kan föreviga lite saker här hemma och lägga ut här.
Ska försöka få tummer ur så att det är klart innan helgen är över.

Ha en underbar helg.

Kram L

0 kommentarer: