måndag, september 08, 2008

Sova

Har jag fått göra 2 hela nätter i rad nu.
M har inte vaknat en enda gång. Varken av gråt eller för att ha välling.
Efter att ha fått vakna några gånger per natt i drygt 9 månader så känns det som en guds gåva att ha fått sova ut riktigt ordentligt.

Han har även ätit mycket bättre på kvällen innan han somnat för natten.
Det verkar som att det inte funnits någon botten i hans lilla mage.

otroligt skönt.

________________________________________________________

Helgen har bestått av - inflyttningsfest hos ett par vänner på lördag förmiddag. Efter det åkte vi till Ak ,J och V för att äta middag.
K körde hem mig och barnen för att återvända till inflyttningsfesten. Och där var han en stund in på natten.

Söndag var babysim som vanligt.
Skulle eventuellt träffat Denny efter det men han hade inte hunnit komma hem.
Lite städ hemma istället.
Gick ut på framsidan en stund och då dyker en bil upp. Med en flicka vinkandes i förarsätet. Det var Anna (Dennys ex), Så roligt att hon vågade sig hit.
Stannade hos oss en stund för en fika för att sedan bege sig till ett par andra vänner som bor i närheten.
Anna avbyttes av Said som var på helgvisit i Gbg. Han stannade på middag och hade bus med S ett bra tag.Jag satt och skrattade åt deras bus. Fick magknip och började gråta för jag skrattade så.

En helt otroligt trevlig helg.

Hur har ni andra haft det?
Hoppas att era helger har varit lika trevlig som min/våran.

0 kommentarer: