tisdag, december 16, 2008

IDag


Är ju så mycket som i V 15+6. Oj oj.
Går in i 5e månaden imorgon. Hel tokigt.

Var hos Bm igår och snackade lite. Blir iväg skickad imorgon på provtagning för levervärden och gallsyra test då alla eksemen blossat upp igen och det känns väl inte helt rätt att det bara kommer när jag är gravid.
Kliar ju som satans oxå.

Enda nackdelen med testet imorgon är att jag måste vara fastande. Testet är 9:45.
Hujja hur ska jag klara mig utan mitt morgon kaffe...

Efter att ha känt väldigt lite och fått som hugg imagen på kvällarna kunde jag igår konstatera (efter mycket pillande och knöande på magen) att "huggen" kommer då grodan knökar runt i magen,. ♥♥♥

________________________________________________________________

Idag bär det av till S skola som stöd och för att se hur det går i klassen.
Jag hoppas på att se en ordentlig förändring och att S glatt kan gå till skolan igen.
Eftermiddagen blir det till att fortsätta baka till M:s 1 års kalas om några dagar.
Kanske ska ta sig i kragen i kväll när maken är på styrelsemöte att slå in dom sista klapparna oxå..
Eller?!
Känns som det börjar bli dags att bli klara nu.
Hade jag orkat kan jag erkänna att jag lätt burit in granen idag oxå.
Får se om maken och jag orkar med det ikväll.

0 kommentarer: