lördag, januari 17, 2009

♥19+3♥



Jag ber om ursäkt i förskott för min hemska min *S* Jag tror i min enfald att maken fotar bara magen och gör mig inte ens till för att se ut som en någorlunda normal människa...


Bilden togs igår kväll och då var vi 19+3, Idag då 19+4. Snart inne i V 21. Jag känner mig som en elefant. Tur är nu då att grodan gör väsen av sig varje dag och flera gånger om dagen, Så jag vet att det finns en anledning till den stora magen som jag själv tycker att jag har..
Jag kanske är normalsize. Jag vet inte.




Nu på morgonen (ja det är fortfarande morgon men vi är uppe med tuppen så snart är det lunch)
försökte jag fota våran nya tidningsväska som jag fick tag på i Borås under våran shopping dag. Har tidigare hittat den på Ullared för en riktigt billig peng, men hittade den nu för halva priset och det blev i slutändan billigare än Ullared.
Sonen ville dock inte alls att mamma skulle fota och slängde sig i vägen för kameran och skrattade medans jag försökte "putta" bort honom.



Nytt till köket har jag hunnit med under veckan och ska idag ner till loppisen för att hitta mer lakan. Det är beroende framkallande att sy. Numera har jag en ny syhörna som jag skall försöka bli klar med. Uppe i vårat sovrum. Blev så förbenat trött på att ha allt i storarummet.

Ber om ursäkt här med för högarna med tyg på köksbordet. Det är nya köksgardiner som skall strykas och hängas på plats.

Hoppas ni alla får en underbar helg. Själv hoppas jag på att bli helt frisk under helgen.

kram L

0 kommentarer: