söndag, januari 11, 2009

Snart halv tid


Är i V 18+5 idag. Tiden rusar iväg, trots att vi blev framflyttade lite med bf så känns det inte som att tiden går långsammare.
Snart halvtid ju...

Igår kände pappan första rörelserna,. Dom riktiga då vill säga.
Han har innan kunnat känna kroppsdelar men inga ordentliga sparkar eller rörelser.
Men å andra sidan så har ju inte jag det heller.
Och med M kom det ju så tidigt.

Maken satt igår kväll med handen på magen en ca 10 min och frågade efter en stund om grodan gjorde kullerbyttor.
Hmm jag har ingen aning. Men ont gjorde det.
Fick min sedvanliga mensvärk/bäckenbensvärk. Mer än så kände inte jag, i stället fick maken njuta.

Helgen har vart fullt ös.
Igår bar det av till Borås med J, A-K och V för männen och barnen skulle bada.
Jag och A-K tog oss en shoppingtur i underbara Borås.
Hade plånboken innehållit mer pengar hade bilen vart fylld med saker.
Kom hem med en del smått och gott.
Nya underbara påslakanset från U.S Polo...
Dom är nu upptvättade och hänger på tork.
En del nya tyger som favorit butiken hade rea på.
Snacka om överraskning då det redan var billigt.

Han komma hem och klä av oss så kom D på en snabbvisit.
Drack en kopp kaffe så var det dags att åka till C och A.
Där blev det middag och kaffe. Lite tjöt och ganska abrubt fick vi åka hem då M inte alls var nöjd.
Tror det var munnen som bråkade.

Väl hemma slappade vi en stund och sedan dags för sängen.

Idag blir det Disney on Ice. Nu först ska jag försöka plocka ut julen så jag kan börja vårstädningen imorgon. Ska se om jag hittar penslar och tråg så jag kan ta M:s rum och måla sista väggen där inne.

0 kommentarer: