tisdag, juli 07, 2009

Ullaredsresa





(Försöka att inte låtsas om vattenfläckarna från strykningen på den)

Förra veckan reste vi till Ullared för en shopping tur som slutade med lite fler påsar än tänkt.
I dessa påsar fanns det denna gång ett gäng med kläder till mamman.
Dom sista gångerna har jag haft riktigt svårt att hitta kläder till mig själv. Har väl haft en liten identitetskris - ev 30 års kris, men då har den varat dom sista 2 åren. Men nu hade jag turen att hitta massa fint.
Bland annat denna underbara jeans tunika.



Idag skall vi till Liseberg. Tyvärr jobbar maken så vi får ha kul själva.
Dags för mig att klä på mig och göra mig iordning medans dom små sover.
Stora dottern har sovit hos sin gammelmoster och möter upp oss vid Liseberg.

På listan står idag

♥ Äta spunnet socker
♥Glass i stora lass
♥ Njuta av glada barn

Nu packa väskan!
Hoppas ni får en underbar dag

Linda

2 kommentarer:

Villa Nordåker sa...

Jättefin!

Jag såg en som hade en sådan tunika igår och jag var sugen på att fråga var hon köpt den för jag tyckte den så så mysig ut, men nu fick jag svaret vad den kommer ifrån.

Kram
Malin

Livets Ljusa Stunder sa...

ja men visst var den underbar. Såg den, tvekade, lade den i vagnen så jag kunde bestämma mig innan vi betalade. Men glömde att bestämma mig och med hem följde den. Ibland vill det sig väl :-D