söndag, augusti 02, 2009

Här hemma går det sakta men säkert framåt.,
Kändes ett tag som att vi hade tillräckligt med lådor och hade sorterat riktigt bra.
Insåg igår att kartongerna flugit sin kos, endast 2 st kvar och det räcker aldrig.

Barnen börjar bli smått irriterade på stöket här hemma, Märks väldigt väl på M att han inte alls trivs med alla lådor och oreda runt omkring sig.
Skriker mest hela dagarna, drar ut saker från sina platser och är allmänt missnöjd.
T sover ju mest hela dagarna och S är ute och lekar. Så den som är mest påverkad av barnen ialle fall är våran lille M.

Som tur är det inte många dagar kvar tills flytten nu. Jag håller tummarna för att vädret blir finare under veckan här och vi kan vara ute och leka istället för att bara vara inne och packa och flyttstäda.

Att göra/att införskaffa listan växer och blir bara längre och längre.
Mycket som skall till för att man skall kunna flytta till större.

Att flytta ska bli så otroligt skönt, men herre gud så trött jag är på allt nu.
Vi går på varandras nerver och försöker komma på hur vi ska gå vidare utan att tömma allt och inte kunna leva dom sista dagarna.
Hade det gått hade jag slängt allt i en enda stor låda nu och dragit med en gång.

Nu ska jag fortsätta med packande och flytt städ.
Njut av eran söndag.

Det skall jag försöka göra!

Linda

0 kommentarer: