söndag, december 06, 2009

Helgen är redan slut

Söndag dag igen.
Helgen har som vanligt försvunnit alldeles för fort.
Barnen ligger  och sover. Sholas kompis kommer alldeles strax hit och ska leka en stund och maken skjutsar besöket till flygplatsen.

Sen ska vi iväg och handla lite sista födelsedags presenter / julklappar till Milton man.
Själv får jag väl ta mig en välförtjänt paus och plocka rent i gästrummet.

Veckan som kommer är det läkarbesök och tandläkartider som gäller. Både för mig och barnen.
Hoppas på att mina nya glasögon kommit tills på onsdag då jag skall till läkaren och snacka allvar.
Även ett test hos optikern som skall genomföras. Vi får väl se hur det går.

Sitter i funderingar igen att stänga ner min gamla blogg. Känner att i dagsläget hinner jag inte att skriva så mycket som man skulle vilja och när jag väl har tiden har jag inget vettigt att bubbla ur mig.

Jag får fundera ett tag till.

Ha en underbar söndag.

♥ Linda

0 kommentarer: