söndag, april 08, 2007

Påskhelgen.

Är väl inte riktigt över än. Men trevligt har det vart.
Vi har inte firat på något speciellt sätt.
Värken Shola ,jag eller Kamran är speciellt intresserade av att leka påsk kärring.. ;0)

Istället har vi fixat lite hemma. Första storstädningen var igår- kändes såå skönt att få det gjort.
Åkte en tur till Tagene tippen och kasta lite skräp.
Sen hem för Petra, Mandisen och Mange skulle komma på kaffe tur.. *hehe*
Det var såå mys.
Härligt att få underhålla vänner na i nya huset. Trots att det inte är helt klart ännu.
Men det gick. Eller Petra.. *S*

Senare på kvällen kom Said hit. Satt och tjöta en liten stund , käka lite och sen skulle han åka vidare.
Skulle ut och festa.. Min festa tarm sög lite när jag fick veta det. Var ju såå länge sedan som jag var ute.
Men vi stanna hemma. Sa att vi får fixa en kväll här snart.

Blir ju definitivt av när jag fyller år. Då blir det 2 i 1. Inflyttningsfest och kalas på samma gång.

Idag blir det middag hos svärmor. Först en tripp till Said och Familj. Sen svärmor.
Ska väl försöka titta in en stund hos svägerskan och hennes man oxå.

Var ju ett tag sedan nu...

Mmmm det var mys igår. Tack för den jättefina blomman P...
Trist att man inte bor närmare. Saknar änna det.
Massor med kramisar till dig min vän... =0)

0 kommentarer: