torsdag, april 19, 2007

Sommar och Sol VS Regn och Blåst.

Soligt och fint har det varit i några dagar nu..
Imorses nu när man steg upp så regnar och blåser det utav bara helsike..

Skönt kan väl det vara men inte idag!!
Har ju börjat praktiken igen. Kul. Inte lika kul som sist kanske men det är kul och folket är ju super trevliga.

Tror dock tyvärr inte att det blir fortsättning till hösten.
Har fått en sådan magkänsla. Och den brukar ju oftast stämma.

Fick ett roligt samtal igår. =0)
Får se vart det leder...
Har möte idag kl 10. Hoppas det går snabbt sen efter det.

Hemma önskar jag att saker och ting höll på att bli färdiga.
MEN jag orkar ju ingenting när jag kommer hem.
Är sååå slut.

Somnar oftast på soffan strax innan 9.
IDag har jag dock fått sova ut så jag hoppas att jag håller mig uppe lite längre ikväll.

Nää om man skulle ta och göra sig iordning.
Håll tummarna för mig ;0)

0 kommentarer: