måndag, april 16, 2007

Tillbaka Till Praktiken

Med början idag.
Har ju gått på APU:n i olika omgångar nu, och medans dom andra i klassen har suttit på lektion så har jag gått halv dag på skolan, halvdag på APU:n.

Idag börjar allvaret igen då.
8-17 alla dagar utom fredag.
Då det blir 8-16 och jeans *hehe*

Uppe med tuppen är man som vanligt, hmm
eller kanske ska skriva om det där.
har inte varit uppe med tuppen sedan vi flyttade hit.
Jag av alla människor har fått en tendens till att försova mig nästan dagligen.
K fick nästan slita upp mig ur sängen idag.
Ligger jag kvar somnar jag om ochblir grymme försenad.
Så 5:00 var vi uppe och fillelura idag.
Kaffet är svalt, tabletterna med, och ciggen är upprökt.
Nu är sholelola uppe med och vi ska väl börja röra på oss om drygt en ½ timma eller nåt.

0 kommentarer: