torsdag, maj 10, 2007

.....

Mår väl inte så där toppen bra. Allt det här tär på kroppen..
Är såå trött så det inte är sant, har tappat lusten för allt.

Grinig be-atch är vad jag är för tillfället.
Skäller på alla om allt känns det som.

Jag är nog inge trevlig att ha å göra med för tillfället.
Hemma med Shola idag.
Hennes magonda går inte över.
Nu har vi bokat tid hos läkaren.Imorgon kl 10:45 får hon lov att komma dit.
Då ska hon undersökas.
Sen har jag mina läkartider på måndag 14:de.
Första kl 07:30 sen andra kl 10:45.

Blir till att åka runt men så får det vara ibland.
Sysselsätter mig hemma med tvätt och köksstäd.
Ska väl ta disken om en liten stund oxå.
Hoppas jag orkar bara.

På måndag ska jag även träffa gamla klasskompisar.
Ulle, Johanna, Camilla och Jenny ska man visst träffa.
Jaha!!
Undra vad som blivit av alla.. Hehe..
Eller jag vet ju om alla utom Jenny. Får väl se hur det går.

0 kommentarer: