tisdag, maj 22, 2007

Uttråkad.

Hemma sjukskriven.
Uttråkad som bara den. Skulle ju egentligen vara hemma och ta hand om mig själv nu men så har shola gått och blivit sjuk oxå.

Då kan man ju liksom inte bara tänka på sig själv.
Skolan börjar igen om drygt en vecka och då är sjukskrivningen slut.
Ska bli kul att komma tillbaka till skolan om så än för bara 1 veckas tid.
Sen är ju utbildningen klar.

Var iväg på testjobb igår, För sommarjobbet som jag sökt.
Det var kul.
Mycket trevligt folk och en massa roliga saker att göra.
Ska dit igen på fredag. Längtar redan. Hoppas innerligt att Shola är frisk då.
Blir ju till att K får ta henne annars.

Ska försöka ta dessa sista dagarna i veckan nu till att få ordning på det sista hemma.
Man hinner liksom inte med känns det som.
Skulle vilja ha samma motivation här som jag hade i majorna.
Men antar att man måste smälta alla nya intryck och låta hemmet växa fram.
Kommer ju inte över en natt ( som jag märkt).

En bärbar dammsugare drömmer jag om för tillfället. ;0)

0 kommentarer: