tisdag, juni 05, 2007

Ca 24 timmar kvar.

Så är man 1 år äldre. Dvs 28 år gammal.
Kalas blir här på lördag med släkt och vänner.
Hoppas att alla kan komma bara. Finns en tendens till att alla glömmer eller ej kan när jag fyller även om man vetat om det i över 1 månad.

Önskar mest att min Petra och min Maria hade kunnat vara med.
Men jag förstår dom.
Jag har ju inte alltid möjlighet att åka till dom.
Mest pga att man har något underbart som kallas för ekonomi... *bläk*
;0)

Började kladda lite i vardags rummet igår.
Ska försöka måla iallefall 2 väggar där idag. Shola är hemma från skolan och vi målar väl tillsammans kan jag tänka mig.
Måste flytta en massa möbler och annat först bara.
Ska väl försöka få det klart innan lördag (får se om vi orkar)...

Skolan är ju slut nu oxå och V 26 börjar jag sommar jobba.
Hmm härligt det låter.. *ler lite smått*
Känner mig som en gymnasie elev igen.. *S*
Hoppas på att det iallefall kan bli timmar där efter sommaren.
Ska bli kul att få göra nåt som man precis är nylärd till.
Lönen blir ju inte helt fel heller.
Skönt att veta att man kommer kunna spara lite nu så här innan knotten kommer.

JA ha. Här försökte man lägga in en bild på magen och på hallen. Verkade ju inte som det gick.. Aja.. får väl fortsätta försöka , funkar det får någon gärna hojta till ;0)
Puss på er allihopa. Nu är det kaffe och målning av hem som gäller.

0 kommentarer: