fredag, juli 13, 2007

Igår

Åkte Amalian hem. Trist.
Har varit jätte mysigt att ha henne här. Har dock inte fåt träffa henne så mycket som jag velat, eftersom jag jobbar som jag gör. Men en stund varje dag har det blivit..
Hon e söt.

Döpt om knotten gjorde hon oxå.
Till PELLE... =0/

Knotten heter den fortfarande i göteborg iallefall ;0)

Gick till svärmor igår efter jobbet där K, S och Amalia befann sig. Var en stund där tills Amalia mormor och morfar kom och hämtade upp henne.
Gick sedan till Kinan där som vi nog saknar mest från majorna tiden *s*

Köpte mat med oss hem och medans vi väntade på maten skulle jag och S visa älsklingen en häftig rosa eu moppe som vi sett för några dagar sedan.
Medans vi stod där och tittade på den märkte jag att det även stod en barnvagn inne i butiken som jag tyckte att jag kände igen.

DET var våran vagn.. Som vi sett på nätet och letat efter då vi ville klämma och känna lite.
Den säljs enbart på nätet men dom som säljer den hade kommit för att demonstrera vagnen enbart igår i denna butiken... =0)

Snacka om tur..
Den e sååå grymt fin.
Och billig, och bra, och underbar.. *hehe*

www.kronan.com ( i bruuunt ska det va)

Ska dit idag igen för att klämma och känna lite till.
Imorgon ska vi till Barniallt för att klämma och känna på den andra som vi funderar på.
Kanske kolla priser och se vilken vi tjänar /sparar mest på att köpa.

Jobb intervju som jag hade igår blev det inget av.
Jag kollade hur jag behövde åka för att hinna på min lunch rast. Men jag skulle inte hinna.
rasten började kl 11:30 och jag skulle vara där 12:07 men för att hinna tillbaks till jobbet 12:30 behövde jag åka 11:48.. =0P

Funkade ju inte alls.
Pratade med stället i telefon i stället och det verkade som att jobet var mitt.
Men jag hade ingen lust att ljuga så jag sa som det var att jag är gravid och ska ha i slutet på året.
Kvinnan som jag pratade med sa då att - då ska vi nog inte ens fundera på det. Vi får titt som tätt lite sparkar och slag ( som inte är med meningen) men vissa av barnen där har spasmiska ryck och hon ville inte utsätta mig /magen för ett eventuellt slag.

Kort och gott så fick jag säga tack för att dom var så intresserade utav mig men nej tack. Hon tyckte det var trist att det inte gick. Men vad ska man göra.

Snart ska jag iväg till jobbet. börjar 8:30-16. kanske iväg och fika efter det. Med Alexandra =0)
Sen hem och försöka måla lite. Storstädet gjorde vi ju förra helgen. Så nu blir det pyssel hemma och eventuellt lite tvätt.

0 kommentarer: