onsdag, juli 11, 2007

Anställningsintervju

Fick en förfrågan för ett par dagar sedan på Arbetsförmedlingens hemsida att det var ett företag som ville ha in mig på anställningsintervju =0)

Svarade att jag självklart var intresserad av att komma dit och veta mer om vad det var för slags jobb och i måndags ringde dom och ville bestämma plats och tid.

Skulle kolla mitt schema ( som gör det ganska krångligt att planera in något annat) och skrev tillbaka lite förslag om när och hur.
Får se om vi lyckas finna någon tid som gör att jag kan komma dit.
Är ett jobb som habiliterings personal för barn och ungdommar.

Inte alls det som jag har sökt mig efter MEN har ju länge velat komma in och få jobba med barn och ungdommar.Så det är ju inte helt fel ;0)

Största nackdelen som jag skulle kunna komma och tänka på nu är väl dock att jag inte alls lär få den lönen som jag har i dagsläget på Leröy.
Och där hoppas jag ju att dom är så pass nöjda med mig att dom kanske ber mig stanna kvar ett tag till.

Håller iallefall tummar och tår för det.

Nu är det receptions jobb som gäller.
En dusch och göra mig klar. Sen kör K och barnen mig till jobbet.

0 kommentarer: