tisdag, juli 31, 2007

Läkarbesök.

Idag har vi fullt upp.

Jag har läkartid kl 9:30 för foglossningen.
Älsklingen ska iväg med mamman min och 1 av våra katter och mamma och pappas katt för sterilisering.

Vid 13:30 har jag tid igen hos MVC.
Då ska vi kolla bälte för foglossningen och tjöta lite.
Sen är det dags att hämta hem katterna.

Känns som att hela dagen kommer att gå åt till läkartider, åka och hämta upp.
Men vissa dagar skall väl vara så antar jag.

Igår fixade vi lite i förrådet. Och har nu en massa som ska slängas och annat som ska upp på vinden.
Kanske ska försöka fixa ordning det när man kommit hem.

Sen blir det självklart till att sy färdigt innedelen på åkpåsen.
För då kan man börja med det yttre ;0)

Fin fint kommer det att bli.
Mamma fick ta sig en titt på barnvagnen våran igår när hon kom förbi.
Ursnygg var första orden som kom ur hennes mun =0)

JOOO men tack jag vet!!!

0 kommentarer: