tisdag, juli 31, 2007

Läkarbesöken

Idag ledde till sjukskrivning 6 Veckor framöver.
Förmodligen ända fram tills förlosningen.
Skall tillbaka till läkaren den 18/9 för att utvärdera hur jag mår och hur det går med sjukgymnastiken som jag ska börja med. Fick remiss till rehab och skall ringa dom imorgon angående tid och se hur vi ska börja.

Läkaren som jag träffade idag föreslog att jag skall be om vattengymnastik pga foglossningen men oxå pga min psoriasis artrit.
Då jag inte skall överbelast dom eller höftlederna i dags läget.

Hos barnmorskan pratade vi lite och hon var nog mer avslappnad idag än hon vart innan men jag vet fortfarande inte om jag ska fortsätta ha henne eller om jag ska byta.
Får tänka påt i några dagar.

Fick lyssna på knottens hjärta.
Ca 155-156 slag per minut..
JÄTTEMYSIGT!!

Jag började dock skratt som en galning när jag hörde det så hon fick börja om och jag fick en tillsägelse både från barnmorskan och K att jag inte fick skratta ;0)

Svårt att hålla sig då..
Men men det gick...

Nu ska här plockas lite efter en god tupplur på sofflocket och sen kanske pysslas lite.
Plocka fram lite nya stämplar som jag köpte på Magnolia.
Se om dom är söta i verkligheten oxå.

0 kommentarer: