torsdag, augusti 09, 2007

Min Älskade lilla svarta gis.

Min lilla tufsie lyckades igår ta sig ut från övervåningen och ramla ner,.
Skulle stänga altan dörren när jag hör något som jamade och lät jätte arg.

Kopplade inte först att det var min tufsie när jag såg henne men efter en liten stund såg jag att det var min gis och att hon skadat sig =0/

Hela bakbenet på henne såg helt lealöst ut. Och hon har/hade ont.
Fick ligga och vila igår i våran säng, På kvällen tog hon sig ner till oss och har legat under soffan (tror jag) hela natten.

Är nog där hon ligger nu med.
Ska avvakta tills imorgon och se vad som händer. Annars blir det fabbo doktorn Karin som får ta hand om henne. ;0)

(eller fabbo och fabbo, ja ja det är väl diskutabelt)

Ska antagligen iväg och träffa min syster och hennes barn idag. Dom ska iväg och bada idag och ville att vi skulle följa med.
Får se hur dagen yttrar sig och hur det blir.
Shola vill hemskt gärna och ja jo det skulle väl vara trevligt.

Hoppas bara att jag kan ta mig hemifrån och till slut destinationen utan att nåt händer.

Snart bärd et av till Jönköping och en myshelg hos Musslan. Hoppas att allt hinner bli bra tills dess vännen.
Tänker på dig!! Ofta ofta!

nää om man ska sätta sig och ta vara på den lilla ensamma tiden som man har.
Hinna pyssla lite och så innan Sholitaplitan vaknar. =0)

0 kommentarer: