tisdag, augusti 07, 2007

Nu så,,

Känns det som att tankeverksamheten fungerar någorlunda igen ;0)
Sitter med dom sista detaljerna på åkpåsen och ska sy ihop det för att sedan sätta mig med nål och tråd och klura till den lite till.

Äntligen ser det inte bara ut som tyg stycken utan en ÅKPÅSE...
Av den super duktiga sömmerskan Lind@

Ska försöka bli klar med den idag så att jag sakta men säkert kan utveckla min ide
till skötväskan och diverse innehåll oxå.

Tygerna och färgsättningen som jag var lite osäker på - till att börja med blir bara bättre och bättre.
Man kan inte annat än att känna sig en aningens gnutta stolt över att man faktisk lyckas med det man sysslar med.

Jupps men så är det vettu!!
Ska göra det sista här nu på påsen och sen plocka med mig allt ut på altanen och avnjuta en kopp kaffe och lite tid för mig själv.

Sholsan stack precis ut och leker med Kristoffer., Dom har kul ihop dom 2...

*Njuter av tiden för mig själv med knott rumlandes runt i magen*

0 kommentarer: