tisdag, augusti 14, 2007

Är det inte det ena så...

Är det ta mig fan det andra..
När man hoppas på att allt ska gå framåt så står det bara och stampar.
Inte nog med att våran tufsie gis blev dålig och kostade en massa pengar, I går lyckades även en av mina tänder gå sönder.

En tand som jag i och för sig bara väntat på att det ska hända något med.
Men inte så här.

Hela tandhelvetet gicksönder och trilla ur munnen på mig...
JAA det låter värre än vad det är.
Det var en "provisorist krona" som jag fick när jag var typ 12 eller 15 som helt plötsligt utan minsta förvarning bara trilla ut...

Så idag blir det snällt till att gå till tandläkaren. Betala en massa pengar och se hel ut i munnen igen...
*hemskheter*

Tur är det väl att man har tänder i munnen MEN jag verkligen avskyr att gå och laga dom.
Hatar hatar hatar tandläkartider...

Aja gäller väl till att samla mod och ta sig i kragen..
Förhoppningsvis behöver dom inte göra något större ingrepp utan kan laga den som den var innan...

*ser tusenlapparna flyga bort*

Nu har jag förstått varför mor min alltid har tjatat på mig att bli
....TANDLÄKARE... ;0)

0 kommentarer: