måndag, augusti 13, 2007

Återigen Måndag

Alltid verkar denna dag återkomma.. ;0)

Morgonen här har gått åt till att göra återbesök hos veterinären och ta beslut.
Katten min är hemma.
Det enda som går att göra är en operation på 10-15000 kr. Men vi avvaktar.

Hon lider inte och verkar börja bli sig själv igen.Vi ska avvakta några dagar och se hur det tar sig.

Sen får vi kanske ta ett annat beslut men jag tror och hoppas på att det blir bra.

Sydde färdigt åkpåsen igår kväll. Påbörjade även skötväskan och ska nu sätta mig och fortsätta med den.
Finna på extra super praktiska lösningar för hur väskan skall utformas så jag får den exakt så som jag vill ha den.

Kanske plocka lite eller försöka få färdigt målningen i storarummet. Får väl se vad som hinns med och vad jag faller för att göra. =0)

0 kommentarer: