torsdag, augusti 02, 2007

Sovit länge.

Längre än vanligt. Brukar ju vara uppe och valsa vid 6 tiden på morgonen. Mestadels för att få min stund för mig själv och drcka kaffet och så där.

Idag blev det till att stiga upp runt 7:30 istället.
Skönt med sovmorgon.
Och att man lyckats sova är ju ett under. Så som bygggubbarna bankar och slör från morgonen till kvällen.
Men det gick.
Måste vara grymt trött.

Idag ska jag försöka få mig själv in till stan och gå och fika med ett gäng tjejer från Familjeliv.se
Alla vi som snackar nästan dagligen och ligger runt samma datum med BF.
Ska bli kul att komma iväg och se vad det är för flikkor som man suttit och tjötat med. :0)

Får hoppas bara att benen bär mig dit.
Annars blir det bara till att vända och dra sig hemåt igen..
Men men sådant är livet.

Kanske ska ta och sy lite på åkpåsen medans tiden finns och jag är sådär lagom uttråkad som jag kan bli..

0 kommentarer: