måndag, augusti 06, 2007

Underbara Söndagskväll!

Fick oss en urmysig söndagsöverraskning igår.
Satt och pratade med musslan på Telefon och hade suttit en stund.
När det var dags att lägga på och vi stod och velade fram och tillbaka med Hej då och Puss osv, Så säger hon bara-

Du!! Vi kommer till er nu!
Hö. Var väl mitt svar till det och sen ett skratt.
Eller hur att ni ska åka från Jönköping till Gbg för att äta middag med oss.
Men visst fan..

Hon och Killen hennes slängde sig på hojen och några timmar senare stod dom på våran framsida =0)

Så himlans härligt. Verkligen en överraskning och ett underbart slut på semesterveckan K och jag har delat.
Satt ute på våran underbar altan. Snacka en massa goja. Skratta K och M drack öl...
Mmmm!! Jag och H fick vara utan av väldigt viktiga skäl.. ;0)
Men ååh så man kan längta efter en öl ibland.
Å andra sidan inte.

Beslutade att jag och S ska åka ner till dom i slutet av Augusti här nu och stanna över en helg.
K ska iväg med jobbet och jag kan lika väl åka någonstans istället för att bara sitta hemma.

Då blir det en massa tjöt mer.
Men gud så kul det här va!
Kan inte riktigt komma över det.
Men hit kom dom iallefall...

0 kommentarer: