söndag, augusti 26, 2007

Underbara Underbara kväll.

Var som sagt ute och åt middag med min älskling igår.
Gick till en restaurang som heter 2kanten.
Hade bokad bord och skulle ha en mys stund.


OCH det hade vi!!
Åt underbar mat. Tog hand om varandra. Och hade det bara såå trevlig.
Lite pirrigt i magen var det när man satt och tänkte tillbaka på vad som hände under förra året.
JUST den dagen!

Kändes lite små skumt oxå att man gått igenom allt det där och ändå hunnit med så mycket efteråt, På så kort tid.
Att tiden passerar en förbi så snabbt.
Ibland känns det som att man inte riktigt hänger med själv.

Satt även och gjorde upp planer *s* för hur vi ska fira nästa år..
Ensamma jag och min älskling på det hotellet som vi hade bröllopsnatten på.

OCH plötsligt slår det oss att vi inte är ensamma med shola då. Utan att vi kommer ju ha knotten hos oss då.. =0)

Man glömmer änna av vad som döljer sig i magen.. ;0)
Och att knotten snart kommer att komma till oss.
Inte bara vara en knöunge i magen längre.

När vi väl kom på då att vi kanske gick händelserna lite i förväg fick vi sansat oss lite och kanske lägga planerna lite på hyllan.

Kvällen var som sagt såå underbar.
Inget press och inget stress. Bara vi 2!!
(och en fullgubbe som gärna ville konversera med oss)

IDag blir det lunchfirande hemma hos K:s föräldrar och sen hem för att njuta av det RIKTIGA datumet. Eller hur man nu räknar. =0)

Önskar alla mina vänner en dag som denna.
Att få sitta och minnas sin bröllopsdag, alla vänner och familj som kom för att fira en.
Det är en dag jag aldrig kommer att glömma.

26/8-06
HanOchJag - JagOchHan
Sankta Birgittas kapell

0 kommentarer: