lördag, augusti 25, 2007

IDag för 1 år sedan.

Stod jag och gjorde mig iordning för den största dagen i mitt / våra liv.
Vårat bröllop.
Idag på dagen är det 1 år sedan. Eller hur räknar man. ;0)
Det är ju egentligen imorgon om man går datums mässigt..

Ikväll blir det till att gå ut med Älsklingen och äta på restaurang.
En mys kväll bara jag och min make.
Shola skall vara hos mormor och morfar tillsammans med sina kusiner och sova över.

VI NJUTER!!

In till stan skall jag nu. Ta en fika och en liten tur på stan tillsammans med Tina flina.
Inte träffats på länge så nu när jag bestämde att jag skulle åka in var det bara att fråga om hon skulle med. Och hon haka på med en gång.


Shola skola går jätte bra. Fick göra ett test dagen efter att hon börjat för att kolla vad hon kan och inte kan.
Blev uppflyttad till 2a klass med en gång, =0)
Våran tjej e duktig.Och gör oss stolta!!

0 kommentarer: