onsdag, september 19, 2007

Doktorbesök!!

igår vart jag hos sjukgymnasten och tjöta lite. Gjorde lite undersökningar med foglossningen och fick både träningsschema och bälte.

Strikta order om att inte ta ut mig. Gå korta steg och korta promenader.
Efter sjukgymnasten var det till MVC läkare. Där vi snackade lite om hur det var. Hon kolla lite på mig och frågade vad den andra läkaren hade sagt. OM jag skulle ut igen i arbete nu innan knotten eller vad?

Läkaren jag hade sist hade ju sagt att jag bara skulle komma in på undersökning och se hur det verkade men pga att foglossningen gått så långt redan då så var det nästan säkert att jag skulle bli fortsatt sjukskriven.

Och det blev jag.. =0/
Känns väl inte så där jätte kul. JAG hade viljat kunna vara ute och jobbat. Fått träffa folk och erfarenheten som det innebär.

Men det går ju inte. Så nu är det sjukskrivning som gäller tills det att knotten är född.
21/12 blev jag sjukskriven till.


Shola vart på hälsokontroll idag i skolan. Fick snackat lite om våra ögon problem som går i släkten och skolsköterskan därsa att hon skulle skicka iväg en remiss så vi får kollat upp det ordentligt.*glad för det är jag*

Annars så hade hon växt som hon ska och gått upp i vikt.
Min tösabit som blivit så stor.

0 kommentarer: