lördag, september 15, 2007

Mumsfillibabba..

Idag ska vi hem till mor och far..
Pappan min fyller år imorgon men idag blir där kräftskiva *yeahy*

Gott ska det bli.

Var där en sväng igår, doftade så gott.
Såå mycket godare när man kokar dom jäklarna själva ;0)

Innan vi sticker iväg ska jag försöka slänga in en maskintvätt och sortera det som är viket och klart. Bara till att lägga i rätt skåp..

Gårdagen stod jag och strök och sorterade knottens plagg.
Såå mysigt.
Bäddade även knottens säng så den ser liggvänlig ut redan nu..

Längtar såå till jul..
Undra varför ?!!

Sitter och planerar redan nu hur jag ska dekorera och vad som skall pysslas med denna julen.
Vem som skall få vad i julklapp osv.

I år blir det ju eget firande. Annars är vi ju alltid hos mina föräldrar / ev Älsklingens föräldrar på kvällen eller dagarna efter.
Men iår blir det ju med en extra i familjen eller en otroligt tråkig väntan på att knott skall komma ;0)
Beror ju helt på när den lill* behagar att komma ut.

Men innan dess blir här en massa stök..
JAG Som inte ens brukar SE fram emot julen. Visst har jag alltid tyckt att det ska bli mysigt med alla ljus och röda gardiner/dukar. Granen och allt.. Men nu är det nästan så jag undrar om jag är frisk... ;0)

0 kommentarer: