fredag, oktober 19, 2007

Dessa Ungar.

Jag kan inte alls minnas att jag vid 7 års ålder var
fixerad vid spegeln, Att tröjan skulle matcha med hårband osv.


Att jag ens ägde ett läppglans och stod i 20-30 min framför
spegeln varje morgon och fixade ordning mig för skolan...


Om jag sen glömde nåt hemma- gick jag inte iväg endå då??
Eller tog hela livet slut där och jag kunde inte
fortsätta leva förräns jag hittat vad det var jag glömt?


Detta är livet med våran underbara Shola..
VARJE MORGON!!
Om vissa kläder ligger i tvätten så går jorden under.
HON bara inte kan gå till skolan utan JUST den där tröjan, byxa what ever..på sig.

Idag blir det till att gå bort till grannen och fl tjejen anette. Kosa lite med hennes kattungar som skall lära sig att tycka om människor innan dom ska ut till försäljning och dricka lite kaffe =0)

Spana in hennes bebisrum oxå när man endå är där.
Imorgon blir det 25 års fest, kanske ska slå in presenterna och göra ett kort med.
Sen måste sista motiven på fondväggen bli klar.
Liite svårt när jag får astma av skit färgen...
Usch. Gör ju så man inte vill fortsätta. INTE ett dugg roligt att ligga och ha svårigheter med andningen resten av dagen för att man försöker vara produktiv.

0 kommentarer: