lördag, oktober 20, 2007

Lördag!!

Usch shola sitter på sitt rum och hostar underbar hosta.
Låter som att det vore bäst att ta henne på en checkup hos fabbo doktorn igen för att se om infektionen/inflammationen i lungorna har gått bort.

Idag har vi vart på 421. Shola och jag kolla lite i butiker.
Fyndade en massa ;0)

Har ju gått ner en del i vikt trots att magen bara blir större och större.
Konstigt det dära..
Men men till saken. Vanliga kläder passa ju mig fortfarande.
Så idag fick jag för drygt 200 kr

1 ursnygg klänning
2 tröjor i olika bruna nyanser
1 tunika variant på tröja.

Sist nämnda har jag tittat på ett tag och velat köpa men inte gjort.
Glad blev jag för det nu när jag då oxå fick den till 1 3del av priset.

Hemma en stund och käkat lunch. Shola ska iväg till mormor och morfar
en stund ikväll medans jag och Kamran ska ut och träffa lite kompisar.
Ska bli skönt att komma ut en stund.

Nää om man kanske ska ta och försöka sätta igång med diverse flicksaker som man brukar fixa och dona med innan man beger sig!!

0 kommentarer: