söndag, oktober 28, 2007

Nåt skumt..

Hände med mitt förra blogginlägg.. =0P

Får se om det håller i sig eller kanske blir bättre till och med.

I natt ställde man om klockan..
Tror ni jag mindes det när jag vaknade och kl stod på 6:20??
Egentligen då 5:20!!

Nää inte riktigt. Koka mig kaffe och plocka lite disk. Tog en stund innan jag kom på att jag nog rusat upp ur sängen alldeles för tidigt.

Ja ja.. Kaffet var ju klart och resten av familjen låg/ ligger fortfarande och sover.
Skönt var det iallefall att få pyssla och plocka lite här hemma i lugn och ro.

Stöpte ljus gjorde jag och mor min igår. Mysigt värre.
Enda som fattades var lite glögg och jul musik..
Men det är lite tidigt för det ännu så vi spar det tills nästa pyssel gång.

Älsklingen var ute på ärende hela dagen. Kom senare på eftermiddagen för att äta middag med oss.
Nya mobiler hade min älskade make med sig hem till mig och Shola. =0)
En total överraskning.
Shola blev helt lyrisk och gick runt med sin resterande tid av dagen.
Skickade sms, mms, installerade bilder osv, osv.

Idag ska vi på bio, Kolla på råt-ta-toi ( eller vad den nu heter).
Tror jag ska plocka med en kudde eller 2. Den är ju aningens lång och rumpan min är väl inte alldeles förtjust i att sitta längre tider.

Kanske försöka åka förbi blomsterlandet på vägen oxå.
Skulle behöva ha lite krukor till amaryllislökarna som
älsklingen köpte med sig hem till mig oxå.

0 kommentarer: