fredag, oktober 26, 2007

Ytterligare en förkylning.

Vi har lyckat igen!!
Förkylda är både jag och Shola.
Kamran börjar sakta men säkert känna av det oxå.

Att skiten aldrig försvinner.
Roligare blir det ju inte av att Shola har haft lunginflammationen och inte blivit helt 100a efter antibiotikakuren.

Klagar över smärta runt lungorna.
Ringa läkaren på måndag om det inte blivit bättre.

Själv ska jag till MVC idag. Har tid kl 9:00.
Hos min nya BM =0)

Jag har äntligen fått tummen ur och bytt.
Efter mycket omgångar med ett fruktansvärt beteende från henne fick både jag och älsklingen nog.
Så i veckan som gick här ringde jag ner och bytte snällt ut henne.
Känner att jag inte orkar med klagande människor.
Har nog med allt annat för att ha folk runt mig/oss som ska ifrågasätta alla val man gör.

Såå trött på predikandet!!

Efter MVC går jag nog till mamman min. Hon slutar jobbet en stund efter att jag är klar så orkar jag så blir det en långsam promenad till hennes jobb.
Sen blir det hem till mor och far för en kopp kaffe och lite planerande för morgondagen.

Vi ska stöpa ljus - I mängder !!
Börjar sakta men säkert planera allt som vi vill ( & ska) hinna med innan julen bankar på dörren.

Här ska ju bakas lussekatter,pepparkakor, göras korv, fira en massa födelsedagar bla en stor än,handla och slå in en massa paket, skicka julkort, julpynta, få in en gran, pynta utsidan, och (nästan) sist men absolut inte minst föda barn...

Drömmen är ju fortfarande att trappan ska bli min vita dröm innan julen är här.


0 kommentarer: