fredag, november 09, 2007

Fullt schema.

Känns som att November kommer att bli den stressigaste månaden på länge.
Är ju en massa saker som ska fixas och hinnas med innan knotten kommer och julen står vid dörren.

Imorgon bär det av till Ullared.
Efter det kan man så smått börja här hemma med diverse projekt.
Och julpynta.
Ska försöka få upp det mesta innan Kamrans födelsedag eller senast dagarna efter.
Sen bli det ju lussekatter, pepparkaksbak osv som står på listan.
Och väntan så klart.

Oroar mig mest nu för att jag inte ska hinna med tvättning av fönster och byta gardiner osv innan knotten får för sig att den vill ut.
Inte lång tid kvar nu.
Och tiden känns som att den springer iväg.

Hela november är uppbokat med möten,utbildningar,läkarbesök osv osv.
Blir ju nästan sönderstressad bara av att tänka på det. Och kroppen som inte orkar med.
Foglossningen blir bara värre och värre.
Knapra piller, ha fogbältet på sig, tensa osv. Känns inte som att nåt hjälper så som jag skulle vilja.
Ligga på soffan- visst det funkar. Men inte varje dag och HELA dagen..
INTE i 5 veckor till.


Ikväll ska vi ut och träffa Kim,Linda,Anna och Denny + en bunt med folk till. Som vi nog inte träffat innan. Ska bli mysigt att komma ut och umgås lite.
Bowling är det som står på görolistan =0)
MEN inte jag.. Ska så snällt sitta på en stol (bekväm soffa, hoppas jag på) och titta på.
Shola däremot ska om hon mår som hon ska prova på.

Men ännu är det inte kväll och ingen vet vad dagen vill bringa.

Min dröm om en vit trappa innan jul håller på att gå i uppfyllelse

0 kommentarer: