måndag, november 05, 2007

Underbara trappa

I helgen har vi fått gjort mycket.
Trots sjukdommar och allmän trötthet.

Trädgården är rensar och höstlöven bort sopade.
Buskar klippta och sen liten del på framsidan iordning gjord för ett fint projekt jag kommer att ta mig för efter ullared på lördag ( om jag får tag på det jag behöver).

Badrummet på övervåningen är äntligen klart.
Ny hylla är uppsatt och gammalt utplockat.
Skötdelen i badrummet är oxå färdigt.
Köpte en super söt mobil på Ikea när vi var där häromdagen.

Förrådet är nästan helt färdigt och det som stått inne är äntligen på plats ute i förrådet igen.
Nu är här nästa klart för att kunna börja julpynta. =0)

Lördagkväll var ju jag och älsklingen på STOCKHOLM LIVE.
Herregud så kul.
hehe skrattade så jag trodde att vattnet skulle gå.
Det var nog det bästa vi gjort på ett tag och definitivt värt pengarna.
Gör vi säkert om om dom kommer igen..

Gårdagen bestod av att äntligen ta itu med trappan. Nu är den barskrapad på matta och ser super snygg ut.
Bara att ta bort den hemska dammåtdragaren gjorde susen.
Nu ska den målas vit.
Ska titta på färg och målartvätt när vi är på Ullared och sen sätter vi igång.
Köpa munskydd måste man göra oxå så jag kan hjälpa till att måla utan att få problem med andningen efteråt.

Den blev såå läcker.


Min dröm om en vit trappa innan jul håller på att gå i uppfyllelse

0 kommentarer: