lördag, november 03, 2007

STOCKHOLM LIVE.

Blir det som sagt ikväll. =0)

Min förkylning sitter fortfarande i och jag går mellan att känna mig dunderpigg till att bli super dåsig och helt orklös.

Ska väl hoppa in i duschen här alldeles strax och hoppas på att den gör susen.
Har legat mestadels av morgonen på soffan och bara slappat.
Skönt att göra det ibland oxå.

Gårdagen hade vi fest i magen.
Knotten rumlade runt riktigt ordentligt och Älsklingen fick känna på när magen blev till vattensäng.
Låg mest och skrattade gjorde han.
Vart en bra stund knotten höll på oxå.
Så njuta fick vi gjort tillsammans för en gångs skull.

Fick även känt på en liten hand eller fot.. =0P
Det var läskigt!!!!

Kändes riktigt knasigt att kunna lägga handen mot våran bebis hand/fot.
(Tror att det var en fot, tyckte mig känna en häl, Hård och ovalformad) ;0)

Idags läget är det 47 dagar kvar tills knott är beräknad att titta ut.
Förvärkarna kommer oftare och håller i sig längre än innan.
Men med mycket vila och inte för mycket spring ute (som att min kropp skulle orka det)
så är det nog ingen fara på taket.

Innan 25 November vill jag inte att knotten kommer iallefall.

0 kommentarer: